Susoft Servering
Rask og enkel kundebetjening
Susoft Servering er et komplett Android-basert datasystem med all den funksjonalitet du trenger på et serveringssted, og med en effektiv og kraftig backoffice-løsning i nettskyen.Susoft Servering dekker alle behov en kafe eller restaurant måtte ha, og er samtidig så brukervennlig og enkelt at alle kan selge fra første dag. Susoft Servering inkluderer nettskytjeneste med backoffice-løsning. Det vil si at alle kasser leveres med en portal du kan logge deg på fra hvor som helst bare du har internet. Der vil du finne alle salg du har gjennomført på kassen. Du kan styre alle
serveringsstedene og selgerne fra hovedkontoret, hjemme, eller på reise, og legge inn varer, lage budsjett, endre priser m.m. Alle varer, lager, ordre og kunder lagres automatisk i nettskyen.

Perfekt for hurtig service
Susoft Servering er hurtig å bruke. Du kan benytte den innebygde hurtigmenyen, eller skanne varer som du måtte ønske. Du kan legge til notater, eller merke ordren med bord. Utskrift av arbeidsordre til kjøkken går som en lek.
Skriv ut kvittering eller send mail
Susoft gir deg mulighet for å sende kopi av kvittering på mail. Kvitteringen via mail er din link til kunden. Vi inkluderer din sosiale medialink i kvitteringen vi sender på mail. Her kan du gi kundene noen kundefordeler for å delta på din Facebook side. Kunder som deler opplevelsen med andre er gull for din virksomhet.
Du kan også bruke nettbrett til å ta ordrer
Har du et nettbrett på kassen, kan du bare ta det med deg til bordet og ta ordren. Ordren ligger på kjøkkenet før du har forlatt bordet. Selvsagt kan du ta ordre ved kassen bak disken som før. Alt er opp til deg og hva som passer best. Du kan legge til notater, parkere ordre, ta betaling direkte for å unngå feilslag. Dine kunder vil elske din service. Og du kan håndtere flere kunder på kort tid.
Lag note til ordre
Har du kjøkken eller bar, er det viktig å få med all info om ordren. Klikk på “notat” og legg til informasjon som er viktig for din effektivitet.
Parkere ordre
I Susoft kan du parkere ordre. Den kan være parkert så lenge du ønsker. Når kunden er klar til å betale, hentes ordren lett frem fra egen liste i kasseskjermen.
Online takeaway ordre
Dine kunder kan plassere ordrer via din nettbutikk som dukker automatisk opp på din kjøkkenskjerm med angitt tid når kunden ønsker å hente varene. I tillegg kan du kommunisere med kunden om kunden har lastet ned Susoft bestillingsapp. Her kan du enkelt si, “blir 15 minutter forsinket, ok?”. Her får kunden en melding via appen på sin mobil og kan hurtig velge OK eller Nei.
Kjøkkenskjerm
Susoft tilbyr en løsning med kjøkkenskjerm som gir deg mulighet for å styre produksjonen på kjøkkenet. Optimaliser forbruk av råvarer og “manpower”.
Rapporter du skjønner
Informasjon er nyttig bare hvis den gir mening. Susoft gir deg en flott mulighet til å samle data via kassen eller nettet. Denne informasjonen blir presentert på en intuetiv måte slik at du lettere skjønner hva du kan bruke dine data til. Ta riktige beslutninger når det gjelder innkjøp, hvem som skal arbeide og når, hva dine medarbeidere bør trenes i og mye mer.
Import/eksport via EDI eller Excel
Susoft har mange muligheter for å importere data via EDI eller EXCEL. Dette gir deg mulighet til å importere varer, kunder eller ordre direkte inn i systemet. Enkelt og effektivt kan du holde deg oppdatert på alle nye varer fra dine leverandører uten tidkrevende registrering.
Kraftig CRM
Susoft er en plattform som gir det mulighet for bedre oppfølging av dine kunder. Susoft gir det et CRM system som setter deg i stand til å følge opp og ha en dialog med dine kunder. Du kan sende sms, mail eller “instent message” via egen app. Du kan lage kampanjer du kan sende ut på angitt tidspunkt.
Lager
Oppfølging av lager er enkelt, helt ned på farge, størrelse og lengde, om du ønsker det. Uansett hvor du gjør salget, vil lageret oppdatere seg automatisk.
Kjedeløsning
Har du 2 eller 100+ serveringssteder? Systemet fungerer like enkelt og effektivt uansett antall steder.
Arbeid “offline”
Du kan fortsette å legge inn ordrer selv om internet faller ut. Systemet vil automatisk synkroniseres med nettskyen når nettet er oppe igjen.
Innebygd nettbutikk
Ønsker du å selge på nett, er vår innebygde nettbutikk superenkel å starte med. Her er du i gang med noen tastetrykk (dersom du kan benytte noen av våre ferdige maler).
Kundeklubb
Lag din egen kundeklubb med egen nettside og utsending av informasjon via sms, e-post eller “instant message” via egen app.
Susoft Servering
Rask og enkel kundebetjening
Susoft Servering er et komplett Android-basert datasystem med all den funksjonalitet du trenger på et serveringssted, og med en effektiv og kraftig backoffice-løsning i nettskyen.Susoft Servering dekker alle behov en kafe eller restaurant måtte ha, og er samtidig så brukervennlig og enkelt at alle kan selge fra første dag. Susoft Servering inkluderer nettskytjeneste med backoffice-løsning. Det vil si at alle kasser leveres med en portal du kan logge deg på fra hvor som helst bare du har internet. Der vil du finne alle salg du har gjennomført på kassen. Du kan styre alle
serveringsstedene og selgerne fra hovedkontoret, hjemme, eller på reise, og legge inn varer, lage budsjett, endre priser m.m. Alle varer, lager, ordre og kunder lagres automatisk i nettskyen.

Perfekt for hurtig service
Susoft Servering er hurtig å bruke. Du kan benytte den innebygde hurtigmenyen, eller skanne varer som du måtte ønske. Du kan legge til notater, eller merke ordren med bord. Utskrift av arbeidsordre til kjøkken går som en lek.
Skriv ut kvittering eller send mail
Susoft gir deg mulighet for å sende kopi av kvittering på mail. Kvitteringen via mail er din link til kunden. Vi inkluderer din sosiale medialink i kvitteringen vi sender på mail. Her kan du gi kundene noen kundefordeler for å delta på din Facebook side. Kunder som deler opplevelsen med andre er gull for din virksomhet.
Du kan også bruke nettbrett til å ta ordrer
Har du et nettbrett på kassen, kan du bare ta det med deg til bordet og ta ordren. Ordren ligger på kjøkkenet før du har forlatt bordet. Selvsagt kan du ta ordre ved kassen bak disken som før. Alt er opp til deg og hva som passer best. Du kan legge til notater, parkere ordre, ta betaling direkte for å unngå feilslag. Dine kunder vil elske din service. Og du kan håndtere flere kunder på kort tid.
Lag note til ordre
Har du kjøkken eller bar, er det viktig å få med all info om ordren. Klikk på “notat” og legg til informasjon som er viktig for din effektivitet.
Parkere ordre
I Susoft kan du parkere ordre. Den kan være parkert så lenge du ønsker. Når kunden er klar til å betale, hentes ordren lett frem fra egen liste i kasseskjermen.
Online takeaway ordre
Dine kunder kan plassere ordrer via din nettbutikk som dukker automatisk opp på din kjøkkenskjerm med angitt tid når kunden ønsker å hente varene. I tillegg kan du kommunisere med kunden om kunden har lastet ned Susoft bestillingsapp. Her kan du enkelt si, “blir 15 minutter forsinket, ok?”. Her får kunden en melding via appen på sin mobil og kan hurtig velge OK eller Nei.
Kjøkkenskjerm
Susoft tilbyr en løsning med kjøkkenskjerm som gir deg mulighet for å styre produksjonen på kjøkkenet. Optimaliser forbruk av råvarer og “manpower”.
Rapporter du skjønner
Informasjon er nyttig bare hvis den gir mening. Susoft gir deg en flott mulighet til å samle data via kassen eller nettet. Denne informasjonen blir presentert på en intuetiv måte slik at du lettere skjønner hva du kan bruke dine data til. Ta riktige beslutninger når det gjelder innkjøp, hvem som skal arbeide og når, hva dine medarbeidere bør trenes i og mye mer.
Import/eksport via EDI eller Excel
Susoft har mange muligheter for å importere data via EDI eller EXCEL. Dette gir deg mulighet til å importere varer, kunder eller ordre direkte inn i systemet. Enkelt og effektivt kan du holde deg oppdatert på alle nye varer fra dine leverandører uten tidkrevende registrering.
Kraftig CRM
Susoft er en plattform som gir det mulighet for bedre oppfølging av dine kunder. Susoft gir det et CRM system som setter deg i stand til å følge opp og ha en dialog med dine kunder. Du kan sende sms, mail eller “instent message” via egen app. Du kan lage kampanjer du kan sende ut på angitt tidspunkt.
Lager
Oppfølging av lager er enkelt, helt ned på farge, størrelse og lengde, om du ønsker det. Uansett hvor du gjør salget, vil lageret oppdatere seg automatisk.
Kjedeløsning
Har du 2 eller 100+ serveringssteder? Systemet fungerer like enkelt og effektivt uansett antall steder.
Arbeid “offline”
Du kan fortsette å legge inn ordrer selv om internet faller ut. Systemet vil automatisk synkroniseres med nettskyen når nettet er oppe igjen.
Innebygd nettbutikk
Ønsker du å selge på nett, er vår innebygde nettbutikk superenkel å starte med. Her er du i gang med noen tastetrykk (dersom du kan benytte noen av våre ferdige maler).
Kundeklubb
Lag din egen kundeklubb med egen nettside og utsending av informasjon via sms, e-post eller “instant message” via egen app.