Susoft Butikk
Butikkdata har aldri vært enklere
Susoft aPos er et komplett Android-basert butikkdatasystem med all den funksjonalitet du trenger, og en nettskytjeneste med en effektiv og kraftig backoffice-løsning.
Susoft aPos dekker alle behov en butikk måtte ha og er utviklet for å kunne passe for de fleste bransjer. SuSoft aPos er så brukervennlig og enkelt at alle kan selge fra første dag.
Susoft aPos inkluderer nettskytjeneste med backoffice-løsning. Det vil si at alle kasseløsninger leveres med en portal du kan logge deg på fra hvor som helst bare du har internet. Der vil du finne alle salg du har gjennomført på kassen. Du kan styre alle butikkene og selgerne fra hovedkontoret, hjemme, eller på reise, og legge inn varer, lage budsjett, endre priser m.m. Alle varer, lager, ordre og kunder lagres automatisk i nettskyen.
SuSoft aPos gir muligheter for å importere data automatisk via Excel eller EDI. Enklere kan det nesten ikke bli. Alle data er oppdatert i sann tid som gir full kontroll på bestilling, lager og salg.
Enkelt – Smart – Funksjonelt
1. Klikk, søk eller skann
Susoft har gjort det enkelt å gjennomføre et salg.
2. Velg betalingstype
Dine kunder kan betale med kort, kontanter, bonuspoeng eller du kan sende faktura.
3. Skriv ut kvittering, eller send kvittering på mail
Kvittering på mail er en god løsning for å beholde kontakt med kundene.
Skriv ut kvittering eller send mail
Susoft gir deg mulighet for å sende kopi av kvittering på mail. Kvitteringen via mail er din link til kunden. Vi inkluderer din sosiale medialink i kvitteringen vi sender på mail. Her kan du gi kundene noen kundefordeler for å delta på din Facebook side.
Kunder som deler opplevelsen med andre er gull for din virksomhet.
Du kan også bruke nettbrett
Har du et nettbrett på kassen, kan du ta det med deg ut i butikken og legge inn salget. Selvsagt kan du ta salget ved kassen bak disken som før. Alt er opp til deg og hva som passer best. Du kan legge til notater, parkere ordre, ta betaling direkte for å unngå feilslag.
Rapporter du skjønner
Informasjon er nyttig bare hvis den gir mening. Susoft gir deg en flott mulighet til å samle data via kassen eller nettet. Denne informasjonen blir presentert på en intuetiv måte slik at du lettere skjønner hva du kan bruke dine data til. Ta riktige beslutninger når det gjelder innkjøp, hvem som skal arbeide og når, hva dine medarbeidere bør trenes i og mye mer.
Import/eksport via EDI eller Excel
Susoft har mange muligheter for å importere data via EDI eller EXCEL. Dette gir deg mulighet til å importere varer, kunder eller ordre direkte inn i systemet. Enkelt og effektivt kan du holde deg oppdatert på alle nye varer fra dine leverandører uten tidkrevende registrering.
Kraftig CRM
Susoft aPos er en plattform som gir det mulighet for bedre oppfølging av dine kunder. Susoft aPos har et CRM-system som setter deg i stand til å følge opp og ha en dialog med dine kunder. Du kan sende sms, e-post eller “instant message” via egen app. Du kan lage kampanjer som du kan sende ut på angitt tidspunkt.
Lager
Oppfølging av lager er enkelt, helt ned på farge, størrelse og lengde, om du ønsker det. Uansett hvor du gjør salget, vil lageret oppdatere seg automatisk.
Susoft Butikk
Butikkdata har aldri vært enklere
Susoft aPos er et komplett Android-basert butikkdatasystem med all den funksjonalitet du trenger, og en nettskytjeneste med en effektiv og kraftig backoffice-løsning.
Susoft aPos dekker alle behov en butikk måtte ha og er utviklet for å kunne passe for de fleste bransjer. SuSoft aPos er så brukervennlig og enkelt at alle kan selge fra første dag.
Susoft aPos inkluderer nettskytjeneste med backoffice-løsning. Det vil si at alle kasseløsninger leveres med en portal du kan logge deg på fra hvor som helst bare du har internet. Der vil du finne alle salg du har gjennomført på kassen. Du kan styre alle butikkene og selgerne fra hovedkontoret, hjemme, eller på reise, og legge inn varer, lage budsjett, endre priser m.m. Alle varer, lager, ordre og kunder lagres automatisk i nettskyen.
SuSoft aPos gir muligheter for å importere data automatisk via Excel eller EDI. Enklere kan det nesten ikke bli. Alle data er oppdatert i sann tid som gir full kontroll på bestilling, lager og salg.
Enkelt – Smart – Funksjonelt
1. Klikk, søk eller skann
Susoft har gjort det enkelt å gjennomføre et salg.
2. Velg betalingstype
Dine kunder kan betale med kort, kontanter, bonuspoeng eller du kan sende faktura.
3. Skriv ut kvittering, eller send kvittering på mail
Kvittering på mail er en god løsning for å beholde kontakt med kundene.
Skriv ut kvittering eller send mail
Susoft gir deg mulighet for å sende kopi av kvittering på mail. Kvitteringen via mail er din link til kunden. Vi inkluderer din sosiale medialink i kvitteringen vi sender på mail. Her kan du gi kundene noen kundefordeler for å delta på din Facebook side.
Kunder som deler opplevelsen med andre er gull for din virksomhet.
Du kan også bruke nettbrett
Har du et nettbrett på kassen, kan du ta det med deg ut i butikken og legge inn salget. Selvsagt kan du ta salget ved kassen bak disken som før. Alt er opp til deg og hva som passer best. Du kan legge til notater, parkere ordre, ta betaling direkte for å unngå feilslag.
Rapporter du skjønner
Informasjon er nyttig bare hvis den gir mening. Susoft gir deg en flott mulighet til
å samle data via kassen eller nettet. Denne informasjonen blir presentert på en
intuetiv måte slik at du lettere skjønner hva du kan bruke dine data til. Ta riktige
beslutninger når det gjelder innkjøp, hvem som skal arbeide og når, hva dine
medarbeidere bør trenes i og mye mer.
Import/eksport via EDI eller Excel
Susoft har mange muligheter for å importere data via EDI eller EXCEL. Dette gir deg mulighet til å importere varer, kunder eller ordre direkte inn i systemet. Enkelt og effektivt kan du holde deg oppdatert på alle nye varer fra dine leverandører uten tidkrevende registrering.
Kraftig CRM
Susoft aPos er en plattform som gir det mulighet for bedre oppfølging av dine kunder.
Susoft aPos har et CRM-system som setter deg i stand til å følge opp og ha en dialog
med dine kunder. Du kan sende sms, e-post eller “instant message” via egen app. Du
kan lage kampanjer som du kan sende ut på angitt tidspunkt.
Lager
Oppfølging av lager er enkelt, helt ned på farge, størrelse og lengde, om du ønsker det. Uansett hvor du gjør salget, vil lageret oppdatere seg automatisk.
Kjedeløsning
Har du 2 eller 100+ butikker? Systemet fungerer like enkelt og effektivt uansett antall butikker.
Arbeid “offline”
Du kan fortsette å legge inn salg selv om nettet faller ut. Systemet vil automatisk synkroniseres med nettskyen når nettet er oppe igjen.
Serviceordre
Ønsker du å tilby reparasjon av varer, er servicemodulen perfekt for deg.
Innebygd nettbutikk
Ønsker du å selge på nett, er vår innebygde nettbutikk superenkel å starte med. Her er du i gang etter noen tastetrykk (dersom du kan benytte noen av våre ferdige maler).
Kundeklubb
Lag din egen kundeklubb med egen nettside og utsending av informasjon via sms, e-post eller “instant message” via egen app.